23٪ از عملکرد کلیه، علائم، و رژیم غذایی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

23٪ از عملکرد کلیه، علائم، و رژیم غذایی

اگر شما مبتلا به نارسایی کلیه تشخیص داده شود، شما ممکن است گفته شود این بود که 23 درصد عملکرد کلیه وجود دارد. پس از آن ممکن است برای رسیدن به یک سری از سوالات، به عنوان مثال، آنچه در آن به معنی عملکرد کلیوی از 23 درصد؟ چه هستم من برای رفتن به با عملکرد کمی کلیه رنج می برند؟ چگونه mejorarlaña آن موقع است که پاسخ تفصیلی را، اگر هر چیزی که شما را درک نمی وجود دارد، لطفا به ما اطلاع دهید و ما نمی دهد تا شما آن را دریافت کنید.

نشانه های عملکرد کلیه 23٪:

23٪ از عملکرد کلیه بدان معنی است که شما در مرحله 4 به نارسایی کلیوی است، در این مرحله، شما ممکن است از سطوح بالای کراتینین و سطح BUN بالا در خون رنج می برند، و بسیاری از علائم رخ می دهد و بدتر، به عنوان فشار خون بالا، پروتئینوری، ادم، ادرار، خون، درد، خستگی، تهوع و استفراغ، و غیره

بهترین درمان برای عملکرد کلیه 23٪:

به طور کلی، درمان های سنتی برای مرحله 4 نارسایی کلیه دیالیز است، در حالی که می توانید آن را از ریشه درمان نمی کنند. در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، "چهار" یک "" هفت درمان درمان سنتی طب چینی است انتخاب خوبی برای شما خواهد شد. آنها می توانند کمک به ترمیم بافت کلیه ها آسیب دیده، بهبود عملکرد کلیه، پاک کردن خون آلوده و کاهش مواد مضر. هر تیمار دارای مزایای خاص خود را دارد و می تواند بیماری را به منظور درمان. چه بیشتر، این درمان نظام مند ایمن، موثر و مناسب است.

رژیم غذایی برای عملکرد کلیه 23٪:

برای بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه، یک نیاز جدی و سخت رژیم غذایی، مانند پروتئین کم، کم پتاسیم، فسفر کم، چربی کم، در پورین کم است، اما ویتامین های بالا و فیبر.رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به کاهش سرعت پیشرفت آسیب کلیه و محافظت از عملکرد کلیه است.

از مقدمه فوق، شما باید یک درک کامل در مورد 23٪ از عملکرد کلیه، از جمله علائم، درمان و رژیم غذایی خود را. اگر شما میخواهید بدانید که درمان ما و یا سوالی دیگر، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com هستید، و ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، 23٪ از عملکرد کلیه، علائم، درمان و رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: